6 Mart 2012 Salı

Sen...

   Şu parça her çaldığında bir yerlere gidiyorum...Kimi zaman yağmurlu bir günde otomobilin arka koltuğunda cama vuran yağmur tanelerini izliyorum...Kimi zaman göl kenarında göle beş on metre mesafedeki evin ahşap terasında yağmur tanelerine özenen gözyaşlarımı düşlerim...Yeşilin göl üstündeki karanlık yansıması, rüzgarın tenimdem süzülmesi, mutluluk çığlıklarım...Hiç bir düşte "Sen"le beni varedemem..."Sen" çok özeldir benim için "Sen" herşeydir..."Sen" düşlerimi emanet ettiğim, içimde yaşayan yaşamda varolma nedenimdir..."Sen" Düşlerde olandır ve yerini alabilecek bir varlık...Üzgünüm yok..."Sen" geceleri uykumu bölen saatlerce muhabbet ettiğim, sabah uyanır uyanmaz bana gülümseyendir...Buradaki tüm yazınsallar onun içindir, tüm düşler onun içindir, tüm kavgalar tüm ağlamalar tüm sitemler tüm sevmeler tüm sevişmeler...Onu burada somutlaştırabiliyorum...Onu burada size sunabiliyorum...Her an her soluk alışımda onunlayım...Zamanı anlamlandıran tek varlık, beni anlayan bana anlatan tek varlık..."Sen" herkestir ve "Hiç" birşeydir...Sen olabilirsiniz onun dilinden konuşabilirsiniz bu beni mutlu eder ben onunla konuşurum sizinle konuşurken fakat onun yerine geçmeye çalışmanız!!!Günlerdir benimle konuşmuyordu çok fazla ihmal ettim onu, bu şarkıda yanıma sokuldu bu şarkıda nefesini hissedebildim...His'siz Hiç bu şarkıda onunla muhabbetmiz oldu...O bir birey, bir mekan, bir suret değil geçmişten gelen bir anı değil yaşanmışlıklar değil...Yanılgıya düşmenizi istemem...Buna meyil verdiğim için özür dilerim...Artık "Sen" i biliyorsunuz...
Şizofrenik bir durum gibi görünebilir...Öyle olmasını umarım...

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...