1 Mart 2012 Perşembe

Günce Çelişki...

   Bu gün gelişen bir olaydan ötürü günlük birşeyler yazma isteği uyandı bu günleri anımsamam gerekeceğini düşünüyorum...Uzun süredir bakışmalar küçük tebessümler ve sanki olası birliktelik potansiyellerinden sakınırken sakındığım ve gayet normal diyebileceğim bir bayan beni şaşırtarak farklı bir tonda muhabbete giriş yaptı...Bu beni gerçekten şaşırttı, dış görünüm ve öncesinde yaptığımız muhabbetlere bakınca bunu düşünmem çok normal...Garip olan şu ki ben bu muhabbeti sanılanın çok ötesine taşımam gerekirken sadece dinlemek ve onaylamakla kaldım ve sadece sorguladım o bana birşeyler anlatırken ben sorguladım bir kaç defa işte şimdi desemde bir türlü zihnine erişecek konum ve durumu varedemedim...Muhabbetin geçtiği ortam şartları henüz yeterince tanımamış olmam ve daha fazla analiz yapıp nasıl nereden yaklaşmam gerektiğini kestirebilmem için dinleyici rolünde kalmak zorunda kaldım...Gözlemlediğim şu ki özgürlükçü ve toplumsal olguları reddeden fakat kendi içinde sınırlar çizen bir karakter...Sınırlarına olan inancı çok güçlü bu sınırları ortadan kaldırmak ve ötesindeki sonsuzluğu gösterebilmek çok zor olacak benim için...Gün içinde bir arkadaşım beni ziyaret etti ve muhabbetten önce bayanı tesadüfen bilmeksizin gördü ve ne güzel bir bayan dedi ve gün biterken bu durumlar gerçekleşti...Garip bir gündü gelişmeler bir birini takip etti ve aylardır engel olmaya çalıştığım durum onun girişimiyle gerçekleşti ve bir anda içinde buldum kendimi...Bilemiyorum; derinlere inersem neler olacağını kestiremiyorum tek bildiğim sınırları çok güçlü ve ötesine geçebilmek biraz uğraş isteyecek aslında istediğim de bu kim olursa olsun bu fakat uygun zaman  olup olmadığını kestiremiyorum...uzaklaştırmalımı ? yoksa bu garip olayların birleştiği bu anı yaşamalımı...Kaderin getirisini ve işaretlerini çözümleyemeyecek kadar kapanmak istiyorum içime...Getirisi ne olursa olsun reddetmek hatta kaderin getirilerini uzak tutmak işleyişine karışmamak için gün ışığına dahi çıkmak istemiyorum...Son durak filminde ölümün oyununu bozmak için bireylerin kendini dış etkenlerden tamamen soyutlaması gibi...Çok heyecanlı gözleri ışıldıyor birşeyler aktarabildiği, birşeyleri onaylatabildiği için...Sözleştik muhabbeti daha derine indirmek adına...Bir de şu var yıllarca uğruna mücadele verdiğim ve netlik dediğim, sıfır noktası dediğim yani kişinin anadan doğma çıplak olması, tabiki bu görünen çıplaklıkla sınırlı değil bedenen ve ruhen tüm halini yansıtacak kadar net olması...Fakat bir türlü anlatamadığım ve maskelere bürünenlerin arasında kaybolan bu netliği taşıyor,buda beni ikilemde bırakıyor öyle insanların varlığını unutmuştum ben...Maske teorisini altüst edebilecek bir potansiyel; derinlere inince varolup olmadığını göreceğiz...

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...