4 Mart 2012 Pazar

Haddini BİL!!!

    Lanetolsun yaklaşık 1500 kelime yazıp silmek ne demektir bilirmisin ? Bir seyler yanlış anlaşıldı sanırım burada varolanların tamamı bana aittir  ve bir iç tepidir...Sakın ola sizin savunularınızla karıştırmayın bunları ve bunların bir öğreti olduğunu düşünmeyin... Defalarca yazdım bunu kıç yırttım resmen anlamanız için fakat anlamamakta ısrar ediyorsunuz...Bana başkalarından aldığınız öğretilerle sakın gelmeyin burada yazılanların hiç biri öğreti değildir ve bir öğreti asla olmayacaktır...Öğretilerle varoldmuğun düzende sistemde bir mesihe kulluk ederken söylemlerinle bunların bağdaştığınımı savunuyorsun!!!Seni sürekli huzursuz eden birşeyler vardı bilirsin...Onu açıklayayım sana sen benli düzende kaynağını kaybettiğini düşünürsün neden mi kopyalama yapacağın kaynaklarla sınırlar girer arana üretken değilsin sadece alır ve sunarsın aracı kuryeden ibaretsin yani...Buradaki düşünsel öğelerin hiç biri bir mesih bir öğretici bir üstad bir lidere bağlı değildir...Bir mesih bir üstad bir lider vasfında bir sunum var ise bunların tamamı BEN'imdir...Sakın ola böyle bir yanılgıya bir daha düşme senin uşaklık ettiklerine ben düş krallığında vize vermem!!!Haddini Bil!!!

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...