15 Mart 2012 Perşembe

Günce Yorgunluk...

   Kandırırlar adamı...Kandırırlar ve kanarsın...Daha iyisi derler, değmez derler, daha neler göreceksin derler...Yalandır biraderim ne varsa yaşamaya bak, sana sundukları gelecek gerçek değil ne zaman eriştin söylenenlere şimdide erişeceksin...Kandırırlar vazgeç derler unut derler boşver derler kanarsın belkide inanırsın ama bilirsin öyle olmadığını ve olmayacaklarıda bilirsin...Gün yorgun...Bahsettiğim bayanla kahve falından anlarmısın demesi üzerine girdiğimiz muhabbet zihnimin pasını attı biraz ve bir türlü bitti diyemedik hiçbir mevzuya resmen çatışıyoruz ama tatlı çatışma denebilir buna...Kahve falına cevabım mı ? "Fincana bakarak sana birşeyler aktaramam fakat gözlerine bakarak çok şeyden bahsedebilirim falına bakabilirim duymak istediklerini söyleyebilirim" oldu...Zihnimde konuştuklarımın bir kısmını sunabildim...Güzel olan kısmı ise daha ikinci muhabbette beni tanımlamaya başladı sen hayatı çok felsefik açıdan yorumluyorsun dedi biraz dinlen rahatla dedi mutsuzsun dedi :) ya daha neler neler...Şaşırdım gerçekten de dışardan öylemi görünüyorum acaba...Felsefik kısmını atalım ki onada söyledim alakam yoktur bilmem bilmekte istemem düşüncelerimi etkilemesinden korkarım...Dinlen rahatla kısımına takıldım kaygı kasıntısından ölmek üzere olan insanların içinde ben rahat değilmiş gibimi görünüyorum...Bu bir aldatmacadır dostlarım bocalama sürecini kişiye iyi görünmüyorsun sıkıntıların var der ve sorunlu modunda yaklaşırsınız çünkü sizi sıkıştırmıştır ;) neyse ya gün böyle ve müzik kulağımda git gel işte...Bu şarkılarda...

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...