2 Şubat 2012 Perşembe

Diriliş!!!

     Bugün ve günler evvelinden başlayan bir heyecan tutku varolmanın dirilişin keskin kokusu!!!Çok güzel herkesi herşeyi görebiliyorum, evren beni barındırmıyor ben evreni barındırıyorum içimde.İnanılmaz bir duygu inanılmaz bir tat...Yıllardır toprak altında yatan bir ruh sonunda tanrısına kavuşuyor, kanatlanıyor, özgür...Tüm boyutları tüm evreni tüm düşleri ve kabusları ve entrikaları ve maskenin arkasındaki kimlikleri ve seni ve suskuyu ve sonsuzluğu ve imkansızı ve herşey orada işte görüyorum...Tam tadında varoluş, tam olması gereken konumda...Herşeyi görebiliyorum...Herkesi...Her oyunu...Her heyecanı...Her mutluluğu...Her sahtekarlığı...Her...Her...Her...Dikkat edin kendinize...

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...