20 Şubat 2012 Pazartesi

Maskeli kahraman...

   Sen benim kahramanımsın...Hemen herkes kahraman olmak istemiştir...En çokta film kahramanlarına bürünürüz...Oradaki karakterler gibi olağan üstü yeteneklere sahip olmak veya olayları boyut ötesi bir yetenekle kontrol edebilmek...Will simith'in oynadığı Ben efsaneyim beni çok etkilemişti mesela...Yıllarca hayalini kurduğum yalnızlığı yaşıyor yaşamak zorunda kalıyor...Filmin içeriğine baktığınızda zombi filmi gibi gelebilir fakat oradaki yalnızlık tarif edilemez bir özlem benim için...Belki erişince mutsuz olurum belki lanetlerim bilinmez, fakat zayıf düştüğüm zamanlarda defalarca izlemiş olsam da açıp tekrar izlerim ve bana güç verir...Sadece bu değil tabiki içinde bulunduğunuz duruma göre hayatınıza uyarladığınız kahramanınız değişiyor...Zaman zaman Wanted - James Mcavoy; Constantine - Keanu reeves; Disturbia & Transformers - Shia Labeouf (özel bir karakter benim için); Fight club Edward norton ve bir çok karakter bazende Antonio hopkins - Hannibal (yamyam belkide efsane) olursun...Bu gün ne olacağım ben hangi kahraman...Bugün özel bir gün aslında yalnızlığı arzulayıp hayal ederken zaten yalnız olduğumu bildiğim gün, evet "Ben efsaneyim"...Gerard Butler - Adalet peşinde  unutmamak lazım...Belki de bugün kendim olurum karanlığın kahramanı karanlığın ucubesi karanlığın piçi karanlığın aciz kölesi...Size bir tavsiye eğer kahraman olarak yaşamak istiyorsanız benliğinizi tüm çıplaklığıyla sermeyin ortalığa en zayıf yanlarınız da dahi sığınmak, hatalar yapıp teselli edilmek, çocuklaşıp şımartılmak için benliğinizi emanet etmeyin kimselere...Evet bunun adı sahtekarlık maskenizi kuşanıp tüm evrene oyun oynamak, bu çocuğunu deli gibi sevmek isterken sevememek sevgini gizlemek gibi bir şey veya babanı annneni adını ne koyarsan işte...Bu maskeleri kuşanmazsan kuşatma altında kalırsın ve ele geçirilirsin artık kahraman değilsindir esir etmişsindir kendini...Bir işin olabilecek en olumsuz yanı ölüm değil midir?Ötesi yoktur...Öl hergün kendin için kahraman için ve ufukta diril ve gece öl ve diril!!!Gelin gecenin kahramanını Fight club Edward norton yapalım müzisyeni Pink floyd olsun...Bu gece ölelim ve ufukta yeniden dirilelim...

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...