24 Aralık 2011 Cumartesi

Piç Düş!!!

DüşLerde yaşatabiliyorum seni...
Sensiz geçen düşlerin sabahında
Öfkem duvarları dövüyor adeta...
Gün arsız bir baş ağrısıyla seyrediyor zamanı
Ten pejmürde ruhu barındırmaktan,
Leş kokuları saçıyor evrene...

Umutları düşlere gömüyorum...
Düşlere karışan sen umutlarla çakışıyorsun...
Tüm evrenime yayılıyorsun...
Yalnızlığımı çekip çıkarabiliyorum sadece...

Geçmiş gelecek şuan,
Düş hayal umut,
Her ne varsa hepsi yalnızlığımda 
Kimsenin erişemediği
Benim dahi erişemediğim yalnızlığımı bahşediyorum sana
Kirlettiğin yalnızlığım...

Tüm varlığım, Tüm Hiç'liğim
Tüm ben, Tüm sen...
Karanlığıma ihanet ediyoruz...
Evrendeki tüm boyutlarda 
Kirli Sen, Benler varediyoruz...

Boyut değiştiriyoruz...
Sonsuzlukta olabildiğince kaçıyoruz...
Kahramanın kayıp evreninde,
Sonsuzluğunu karanlığını ararken,
Düşlerine karışıyorsun...

Karanlık karıştı düşlere...
Düşler tüm renklerini kaybetti,
Seni kaybetti...
Gözyaşları hüznü yitirdi...

Tüm anlamlar anlamsızlığını benimsedi....
Reddetti Tanrıyı...Şeytanı...
Ben'i Sen'i
Lanetledi varlığı, sonsuzluğu, evreni...

Lanet her yerde artık...
Ulaşamadığımız, uğruna her gece öldüğümüz düşler...
Tüm kahpeliklerin, Tüm piçliklerim...
Araf'ta sıkıştı....
Cehennem de cennet,
Cennette cehennem arzusuyla yanıp tutuşan Araf'ta!!!

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...