12 Kasım 2011 Cumartesi

Toplum

    Toplum; İnsan namına her şeyi yok eden kişiye özgü kimlikleri reddeden benlik bilinciyle hareket eden özgür düşüncenin varolmadığı kişinin kimliğini bulmasına izin verilmeyen insan grubu....Tüm stratejik zihinsel akılsal mantıksal düşsel ve düşünsel varlıkların doğruları arasında en boktan konumda olan durumdan ibaretsin...Toplum olmayan beni yansıtansın ve bazen bendeki beni kaybedensin...Sen ve senin kuralların senin kimliklerinle dolaşmak veya senin kimliklerinden dolayı benim bir kimliğe bürünmüş olmam benden habersiz...Komik bir trajedi bu ve sende kendine gülüyorsun...Akıl mantık zeka kabiliyet yetenek düşünme yetisi bunların hepsi ortak fikir ortak olumluluk iken sen bunları reddeden tek varlıksın ve kendi dışkısı içinde kaybolmaya mahkum tek varlıksın...tüm bunları savunurken tüm bunları reddedensin...kafam güzel ve ne hikmetse senden girdim mevzuya...aslında temelde senden girmememin nedenleri var ama sen sonuçsun daha doğrusu asıl sebep neden sensin....bir insan gelenekçi ise neden sensin, bir insan yenilikçi ise neden yine sensin her durumda kontrol altına alan ve kısıtlayan SEN sin...Bende mağdurlardan biriyim aynı zamanda senin bu alçakça tavrınıda görenlerdenim...Ben sana söylenmezdim ses  edecek kadarda muhatab almazdım, bukadar söylenip ettiysem elbetteki nedeni var...Tüm bunları bilen gören ve seni kınayan beni anlaması gereken ayrılıkçı reddeden zihniyetlerle örtüşememektir nedeni...düşün artık nasıl bir ağ ördüğünü seni lanetolası PİÇ!!!Ama direniş herzaman varolacaktır...Bunuda o lanetolası kafana sok!!!Nedenmi sen kalıplar yaratırsın biz balyozlarla yıkarız sen duvarlar örersin biz duvarlarına işeriz....bu iş böyle yürür gider...Galip mi elbetteki olamaması gereken...Herşey bir galiple son bulursa hiçbirşeyin anlamı kalmaz etki tepki meselesi...Tanrı tek taraflılıktan sıkıldığı ve doğruluğunun ıspatlanması için şeytanı varetti şeytansız bir tanrı HİÇTİR!!! Sen toplum gelenkçi yaklaşım kurallar ve kısıtlamalardan ibaret mahlukukat bensizbir HİÇ sin kıymetimi BİL!!!

Yeni Yazılar E-Mail Adresinize Gelsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazdığınız yoruma cevap yazıldığında haberdar olmak için yorum formunun sağ alt köşesinde bulunan E-posta yoluyla abone ol linkine tıklayabilirsiniz...